torsdag 30 december 2010

I wont be afraid just as long as you stand by me.

Håller på och testar alla olika saker som jag fick på jul, alltså dom olika tångerna. Så nu sitter jag med lite krusigt hår, lite platt ochlite lockigt. Lutar starkt åt lite lockigt imorgon.
Eftersom jag inte känner för att ha klänning imorgon, så har jag letat fram nå andra kläder. Men det känns som om jag kommer vara as tråkig, eftersom det är typ vanliga kläder. Men, jag antar att jag får leva med det.
Kommer ha min nya baseballtröja iaf, ett linne och ett par jeans. Sen tänkte jag hitta nå stort halsband eller någonting, så det blir någonting utav det hela. Men med min tur lär jag inte hitta något typ. Hehe. Men, ingenting av de där hade spelat någon roll om det inte var så att min älskling stanna i hammarn över nyår. Dock för att han är cepesjuk, men ändå.

Nu ska jag tvinga pappa skjutsa mig så jag kan hämta kabeln till min telefon. Pösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar