torsdag 2 december 2010

I wanna set the world on fire

until it burns bright enough for you.

Äter en banan, lyssnar på bättre musik och vill ha helg. Eller, jag har egentligen helg men jag vill ha helg och mysa med min fina pojke. 
Iaf, så har dagen gått väldigt fort. Jag har suttit framför datorn och spelat unicorn pluggat en massa. Nej men jag gjorde klart svenska uppsatsen som ska vara inne imorgon + att jag spelade massa unicorn. 


Johanna har precis räddat mitt liv, genom att låna ut ett par skor som jag kan ha på nobel. Tack tack tack och återigen tack.


Ikväll, eller ja.. senare idag ska jag laga mat eftersom min pappa jobbar sent, diska och städa mitt rum. Behöver verkligen städa mitt rum, eftersom det är kläder överallt. Också hade jag tänkt att byta sängkläder osv. Eeeeeeeeextra fresh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar