fredag 10 december 2010

I hate those moments when you have so much to say but at the same time you're completely speechless

Eftersom lucia inte riktigt var något för mig måste jag meddela att jag hoppade av. Inte för att jag, eller någon annan för den delen lider utav att jag inte tar på mig en vit lång sak, håller i ett ljus och sjunger falskt i kyrkan.

Har faktiskt haft en bra dag på skolan idag, vi har haft engelskaprov vilket gick kalas kändes det som. Sen hade vi matte, vilket gjorde det hela lite sämre menmen. Och lunchen var.. precis som den brukar vara på anders olof skolan. Tacokycklingsås med POTATIS. Men mums tänkte jag. Eller? Men eftersom alla varit söta mot mig idag, så har dagen varit bra.
Nu ska jag läsa alla dessa bloggar som jag inte läst på hela veckan, testa skjortan jag fick av mamma och sen ska jag nog baka en kladdkaka så jag har någonting att bjuda min fina mormor och morfar på senare när dom kommer och kramas med mig!
Ska åka och säga hej till världens finaste ängel idag också, det var ju som ett tag sedan nu. Och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar