onsdag 22 december 2010

Fool, I ain't gold.

Min älskling somnade sju igår, och vaknade av att jag väckte honom runt tio, (andra försöket, det första var meningslöst). Sen la vi oss i sängen, och han somnade igen runt elva. Så jag var egentligen mest själv igår, eftersom jag inte kunde somna förns klockan var åtminstone halv två. Men när jag väl gjorde det tror jag att jag drömde om varenda människa jag någonsin träffat eller sett. Robin hade bla bakat jätte goda chocklad grejor med jordgubbar i, och dom satt jag och ivar och åt? Jaja..
Nu sitter jag och äter frukost, pratar med min syster och funderar på vad jag ska göra idag. Kom på igårkväll att jag glömde köpa en julklapp. -.- Så egentligen skulle jag behöva åka ner och inhandla den lite snabbt. Men det är så ruskigt kallt och jag känner inte för att gå på stan idag.
Men jag ska fixa disken och de som blev igår, sen visar det sig vad jag gör.
Förresten, så är peder vestberg det finaste som vandrar på denna jord.

1 kommentar: