fredag 17 december 2010

Chefen, du måste kolla upp det där.

Har haft en bra dag i stan, trots att man knappt såg var man gick pga all snö. Jag, mary och petra körde in i en bil, blev också påkörd av en bil. Najs. Handlade en julklapp till älskling, och handlade massa saker som till mig. Jag köpte en myströja, ett linne, en halsduk, ett par skor, en plånbok, strumpor (!!!) och en chokladjulkalender vad jag kommer ihåg. Fikade också med malin, extra mys.

Nu sitter jag hos älskling och väntar på att han ska komma tillbaka från garaget.
Han är bra fin min pojkvän.

4 kommentarer:

  1. Körde in i och blev påkörda? Vem fan var det som körde av er egentligen!?

    SvaraRadera
  2. det var en petra utan glasögon, och utan glasögon ser inte petra särskilt mycket :)

    SvaraRadera
  3. Men det lät ju allt annat än spännande!

    SvaraRadera
  4. Det bra;iga är att alla överlevde och hör och häpna: Ingen bil gick sönder. :)

    SvaraRadera