måndag 13 december 2010

Chase those dreams.

Nu har jag städat mitt rum. Alltså verkligen städat, inte kastat in allt i garderoben som jag brukar göra. Jag har vikt in all ren tvätt i garderoben, och hängt upp allt som hade ramlat osv. Har tagit all smutstvätt och tvättat, har dammsugit (tillochmed under sängen och bakom tvn) städat ur fönstrena från grejor och slagit in alla julklappar. Försökte mig på att göra en fin rosett på min älsklings födelsedagspresent också, gick sådär. Men jag försökte iaf. Och det är väl ändå tanken som räknas?

Hade tänkt julpynta lite i mitt rum också, och sedan visa hur fint det vart. Tex en ljusstake som jag längtat efter och några söta tomtar osv, men till min besvikelse har dom andra i detta hus tagit all julpyntning som fanns så jag fick bara tag på en stackars liten tomte.. Jag får helt enkelt fortsätta längta efter min ljusstake tills nästa år.

Istället får ni en google-bild på en julkula med ett hjärta på. Good enough?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar