lördag 6 november 2010

tell me you didn't know about this

katjing kände jag när barnet ville smaka mer av maten jag lagade.
och att sen få höra; moste, älska dig! stod det klart. jag har världens bästa systerdotter.
att hon senare bara varit allmänt jobbig och petat mig i ögonen och slagit på mig, kallat mig dum och dragit mig i håret tänker jag ha överseende för.

får inte hem någon peder ikväll, så jag sover hos min syster.
skulle vilja åka hem och byta om, men vi får se om jag skaffar någon skjuts annars får jag skita i det.
nu sitter vi och kollar på Bring it on, som jag för den delen är sjukt less på eftersom jag sett den miljontals gånger menmen.
längtar efter att det blir kväll så jag får lugn och ro, och bara sitta och proppa i mig godis.
dock skulle det sitta fint med några pussar från världens finaste en dag som denna, men jag får helt enkelt vänta. för han kommer ju hem nångång.. elleeeeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar