lördag 20 november 2010

så jävla rätt på alla vis

Visste du att..
att jag vill ha - ett liv i stan med peder
att jag pratar - alldeles för snabbt och tyst för att folk ska höra
att jag inte gillar - skitsnack och att vara ensam
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte har någon aning om
att kärlek är - det underbaraste som finns; peder
att jag gillar att - pussas
att jag alltid kommer att - sakna dig
att jag är hemligt förälskad i - mat, men tänker aldrig erkänna
att sist jag grät var - den 6 november
att min mobiltelefon är - svart pch vit
att när jag vaknar på morgonen - pussar jag antingen på peder eller kollar klockan
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - gjort massor fast ändå ingenting
att jag just nu tänker på - hur jag ska klara mig när min fina åker på söndag?
att i kväll ska jag - pussas med världens finaste pååjke 
att jag hoppas - på att allt löser sig på ett eller annat vis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar