söndag 7 november 2010

nej anna, datorn är inte kittlig

anna tyckte att jag skulle kliva upp klockan sju imorse, men på något sätt somnade jag till igen och vaknade runt åtta istället. har sjukt ont i halsen, och är lagomt trött. skulle behöva en dusch och bara allmänt en makeover idag.
vill ju som inte att peder, efter ha varit borta i en helg, komma hem till en oduschad, smutsig flicka med stora påsar under ögonen. nja

somnade förresten hur skönt som helst igår, i ungefär tio minuter. sen fick jag panik för att jag trodde att jag sovit hur länge som helst och att barnet gråtit och ingen hade kommit dit, vilket gjorde att hon trodde att alla hade lämnat henne. men så var det inte som tur är.
somnade om igen efter att läst ett sms av världens finaste, och sen vaknade jag inte förns marie kom hem och väckte mig och fråga om det gått bra.

ungefär såhär fräsch är vi denna morgon, eheheh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar