torsdag 11 november 2010

mina förhoppningar väcktes för att sen raseras

hemma hos papsen nu, har precis lagat mat, diskat och dedär.
nu sitter jag med salva i ögonen (sjukt irritersamt) och poppar musik.
känns obeskrivligt skönt att få gå på skolan imorgon, och jag vet att ni nu tycker att jag är dum i huvudet som faktiskt vill på skolan, men som sagt är: jag hatar att ligga efter.
kortdag imorgon vilket är askalas, men jag måste kolla upp vad vi har eftersom vi har ett lite annorlunda schema tydligen.

nu blir det the big bang theory (stavning?) och sen ska jag byta sängkläder så det inte är några bakterier i kuddarna eller så, eftersom jag fick ögoninflammation i söndags och sen sov jag här.
ikväll ska jag duscha, och sova tidigt om jag ska orka kliva upp imorgon. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar