tisdag 9 november 2010

if you only knew what you've put me through

somnade i soffan mot peder igår och sov alldeles perfekt, tills han kollat klart på tv och ville gå och lägga sig. att sova i sängen gick inte alls, det var inte okej nånstans helt enkelt, och jag har knappt sovit nånting inatt.
peder åkte runt elva nångång, och sen åkte mamma och alexia runt halv ett, då somnade jag och sov tills alla i min kära familj ringde och väckte mig ungefär. alla var trevliga utom robin som bara skäller, huuhuhu.

nu ska vi snart äta, och sen ska jag hoppa in i en dusch.
ikväll ska jag kolla på film med min peder, robin och moa tror jag och sen sova.
känner att jag missar alldeles för mycket i skolan, och eftersom mina ögon är mycket bättre så ska jag försöka gå på skolan imorgon.

it's one thing that he does it. it's another when you do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar