måndag 29 november 2010

I don't wanna play your sick games anymore

Försökte verkligen att inte tycka så synd om mig idag, även om jag många stunder hade ondare än jag visade. Bara för jag inte gillar när alla ska komma fram och fråga vad det är. Så jag försökte sitta still och inte göra så mycket, men det går inte helt när man måste springa mellan tråkiga lektioner och äcklig lunch osv. Så runt ett orkade jag inte mer, vi hade inget viktigt att göra så jag tyckte att jag kunde få vila mitt lidande. Åkte hem och sen dess har jag legat och kollat på tv och allmänt legat ner.
Världens gulligaste pappa, min pappa alltså har skaffat facebook. Välkommen till 2000-talet pappsen! 

Nu ska jag lägga mig och försöka sova, eftersom min mage krampar onödigt mycket. Vill ha min älskling här, nu när jag är sjuk och allt. Kom hem, det är ändå farligt att vara i stan. Bättre här, lovar. Övertygad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar