onsdag 24 november 2010

Det är de snälla flickorna som skriver dagbok; för de dåliga har inte tid

Kakorna fixade, katjingg.
Nu sitter jag och käkar godis till Paradise Hotel, och har ännu inte börjat riktigt med min städning. Eller jo, jag har plockat undan 1 av 49 möjliga glas, tallrikar osv som står och skräpar......
Men.. Jag ska strax ta tag i mtt liv. Lovar.

Funderar starkt över att städa lite och sen platts håret lite, eftersom det gick så dåligt imorse. Eller rättare sagt, jag hade inte tid imorse.
Jag förstår att ni nu sitter med era intresse-anteckningsblock och skriver ner noga alla ord jag säger (skriver??), men det gör ingenting. Tror jag.

Försöker komma på vad jag ska köpa till min bror i julklapp. Det är svårare än vad ni tror. Jag menar, jag tror inte jag vill köpa ett pingisracket och en boll som jag köpt dom senaste tio åren. Okej sju åren? Fast, han har ju bildat en fin hög med oöppnade pingisracken och det vore ju synd att bryta en tradition... Nej men seriöst. Jag måste hitta på någonting bra iår. Något som det han gav till mig julen 2001 (2009) när jag fick min underbara BARBIEBIL. Fast jag måste ju vara realistisk. Det går helt enkelt inte att toppa en rosa cab barbiebil. Det fanns ju tillochmed bilbälten i bilen som man knäppte fast dockorna med?! Underbara tider. 
Så iår måste jag helt enkelt komma på någonting bra. Någonting han verkligen vill ha. (Moa, can I get a little help here?)  Hm, det kan bli en riktigt klurig jul dehär. Eller vad säger ni?

Inte nog med att Robin är svår, vad i helvete ska jag köpa till peder?
Måste klura vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar