måndag 15 november 2010

beroende på modell och skick

sitter hemma hos syster och har både ätit middag och hunnit sitta framför datorn ett bra tag.
sover här ikväll, och på torsdag för den delen!
på onsdag åker jag och pussas med min fina, och sover där tills på tórsdag.
vilket betyder att jag bara behöver sova själv en natt till den här veckan, och det är imorgon!

gick faktiskt rätt bra på skolan idag, eftersom vi hade göra klart atom och kärnfysikgrejs mest hela dagen, så jag hann göra klart allting som dom började med förra veckan!
har tagit med matte, och svenska/so som jag ska jobba med lite ikväll medans marie ska plugga lite undersköterska.

min älskade syster har btw beställt en klänning till mig som jag ska ha på nobelllllllllllll.
wonderful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar