onsdag 24 november 2010

And the wolf blew down the pigs little house with a whiff

Eftersom jag varit vaken sen klockan kvar över fyra imorse, så pendlar mitt humör rätt extremt idag. Ena stunden är jag helt död i huvudet och fattar ingenting, nästa är jag som vanligt. Helt plötsligt blir jag arg för ingenting och andra stunden är jag jätte glad. Sen går det runt så ungefär hela tiden. Har heller inte ätit någonting på hela dagen, så det har nog något med saken att göra också.
Så efter skolan ska jag åka hem, gå över till grannen och fixa lite. Sen ska jag lägga mig och sova en stund. Möjligvis äta först. Ja, äta står högt på listan.
Saknar förresten min älskling mer och mer nu när han är allmänt underbar och när jag ser bilder på honom och han är sådär drop dead gorgeous som bara han kan vara. Fredag känns längre och längre bort hela tiden.

Nu har jag sista lektionen, vilket är språkval. Så nu ska jag sätta igång och skriva lite på en pjäs vi håller på med. Hör av mig sen, kanske efter jag sovit och blivit på bättre humör? Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar