fredag 19 november 2010

i can't take my eyes of you

all väntan, alla kyla, alla långa bussmil - det var så jävla värt det när jag fick sova med peder.
vi myste ett tag och kollade på tv, sen somnade vi tidigt och sov hela natten lång. eller inte jag då, eftersom min hosta håller mig vaken varje natt nu för tiden. men ändå. 
torsdagen började.. ja, den började. vaknade alldeles ensam i lägenheten. fixade och trixade ett tag, och skulle gå till bussen. märkte att jag inte hade några lösa pengar. fan
tänkte att jag kunde betala med mitt kort, det gick inte. lurade busschaffören så jag fick åka idag, och skulle betala nästa morgon. busigt värre att jag aldrig tänker åka den bussen igen (!)
kom till badet, gick och gymmade med malin ehehhee.
gick ut till cafeterian och väntade på johanna och dom, innan vi drog ner på stan.
gick och fikade, blev totalt påhoppade av alldeles för många brunkrämsburkar. oj, jag menar fjortisar.
efter ett par timmar var det bio, inte okej bio. men absolut okej sällskap.
åt, och sen åkte jag och pussades med världens finaste innan vi åkte hem till hammarstrand.
fick tag på en kjol, och ett linne också. som tillsammans kostade lite mindre än en hundring. AWESOME.

struligare inlägg får man leta efter, men jag orkar inte förklara. 

jag skäms över dig, för du är så jävla billig.
du behöver aldrig försöka igen, för det vore ju synd att se dig misslyckas. 
så jävla patetisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar